رویکرد سازه گرایی تضمین کننده کلاس خلاق
دکتر افضل السادات حسینی در حاشیه برگزاری هفدهمین جشنواره ملی رشد و برگزیده شدن کتاب سازه گرایی: رویکردی خلاق در آموزش، سازهگرایی را رویکردی پسامعرفتی معرفی میکند که در یادگیرنده احساس تملک نسبت به فرایند یادگیری ایجاد میکند و بر این اساس، چگونگی یادگیری یا یادگیریِ یادگیری را به او میآموزد.

مؤلف، بهعنوان پژوهشگری که بیش از دو دهه به مطالعه و تحقیق دربارۀ خلاقیت آموزشی پرداخته، معتقد است با رویکردی سازه گرایانه میتوان کلاسی خلاق داشت.

+ نوشته شده در سه شنبه بیست و ششم آذر ۱۳۹۸ ساعت 10:45 توسط انسیه جلالوند
|




با توجه به اهمیت و ضرورت خلاقیت و نیاز قابل تو جهی که جامعه به این مقوله دارد، اعضای این انجمن با عنوان هسته خلاقیت در صدد هستند تا با فعالیت در این زمینه و مسائل مرتبط با آن، با مدیریت سرکار خانم دکتر افضل السادات حسینی، عضو هیئت علمی دانشگاه تهران، به این نیاز مبرم جامعه در حد توان پاسخ دهند. امید است در سایه حق و با همکاری دوستان و علاقمندان در این زمینه همچنان به فعالیت خود ادامه دهیم.