رویکرد سازه گرایی تضمین کننده کلاس خلاق

دکتر افضل السادات حسینی در حاشیه برگزاری هفدهمین جشنواره ملی رشد و برگزیده شدن کتاب سازه گرایی: رویکردی خلاق در آموزش، سازه‌گرایی را رویکردی پسامعرفتی معرفی میکند که در یادگیرنده احساس تملک نسبت به فرایند یادگیری ایجاد می‌کند و بر این اساس، چگونگی یادگیری یا یادگیریِ یادگیری را به او می‌آموزد.

مؤلف، به‌عنوان پژوهشگری که بیش از دو دهه به مطالعه و تحقیق دربارۀ خلاقیت آموزشی پرداخته، معتقد است با رویکردی سازه‌ گرایانه می‌توان کلاسی خلاق داشت.                                                   

ادامه نوشته

کتاب" سازه گرایی رویکردی خلاق در آموزش " برگزیده هفدهمین جشنواره ملی کتاب رشد

کتاب" سازه گرایی رویکردی خلاق در آموزش " برگزیده هفدهمین جشنواره ملی کتاب رشد شد.

کتاب "سازه گرایی رویکردی خلاق در آموزش" که به همت انتشارات سازمان جهاد دانشگاهی تهران چاپ شده است، به عنوان برگزیده گروه روانشناسی هفدهمین جشنواره کتاب رشد معرفی شد.